onsdag 4 november 2009

Stängd p.g.a. skolarbete

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett tag, har använt bloggen till ett skolarbete för att blogg om en bok men nu är den tråkiga tid förbi ;)

Sitter i skolan nu och känner mig en gnutta trött, har kommit in i den perioden då jag sover utan att få någon sömn. Dagens irritation är skrivarna, här i denna och de två andra datasalarna, inte har något papper och ingen vet vart man hämtar det heller. Jag som hade tänkt skirva ut ett par bilder..

Träningsverk sen igår från idrotten då vi hade cirkelträning, fast det känns bra, kunde dock kanske ha pushat mig lite hådare. Aja, har träning ikväll så då hoppas jag på att få ur mig den största delen av träningsverken. Nu ska jag springa ner till engelskan och sedan återstår bara skoldagen av psykologi, gud va jag älskar onsdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar