tisdag 16 mars 2010

Saint Quentin

Pest och pina, forsta lektionen idag med en hel galen fransman till larare. Ska fatta mig kort med att saga att han dumforklarade mig pa franska ett par ganger. Jag och My gick sedan pa stan en stund, visst ar det ett maste att kopa baugette har i Frankrike? Lunchade har i hemmet och sen hade bara vi svenskar en liten rundtur i stan (namnet ser ni ovan). Vi besokte en basilika, kollade pa en massa olika bygnader och gick runt i 2h i underbart varmt och soligt vader! ;)

Ni som kanner mig vet att jag avskyr katter, usch och fy! Men kan man tanka sig, katt javeln lag bredvid mig i sangen medan jag pluggade i en timma, han maste verkligen gilla mig, men hur? Jag klappade han itne for fem ore forutom nar jag var fardig pluggad forstars. Jaja, nu bar det av tilla ffaren for att kopa lite mat infor iman da det bar av till Paris! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar