söndag 2 augusti 2009

3 3:33

Gårdagen var helt galen. Impulsivt drog jag och Emma på fest i Bollebygd en stund, galet men trevligt. Sen drog jag hem till Carro och kollade på film med en massa,kom i säng vid två tiden inatt vilket gjorde att jag inte kom upp förren halv ett idag. Hjälpt mamam städa inför kalaset. Det bästa med kalas är alltdi tårtan tycker jag, nu på senare dagar bryr jag mig inte om presenterna utan det är ju trots allt tanken som räknas :) Aja, nu är jag hos Viktor med Mathias, det blir nog att kolla film till 3:33 inatt, då jag blir exakt 17 år ;) Så imorgon är det min födelsedag och får se vad som händer under dagen, på kvällen ska jag, Mathias, Viktor, Daniel och Ellen dra till Mathias stuga över natten och bara chilla och fira mig (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar