torsdag 20 augusti 2009

Skolstart

Den började inte bra vill jag lova men nyheterna med utspridda skåp och den väsrat nyheten, lektionerna drog igång kl tio som vanligt! Usch, borde man inte ha ngn typ av mjukstart? Dagens fail blev när jag äntligen hade hittat mitt skåp, i havet bland en massa människor, att jag glömt av min kod för att få upp låset. Det är tre ynka siffror och dom är som bort blåsta med sommarlovet. Dagen lönade sig dock med att vi bara hade två lektioner och vi slutade vid tolv.

Sedan jag kom hem har jag bara stekt ute i solen med en bok. Ska äta om en stund och sedan ska jag börja slänga ihop allt inför träningen på Borås Aren ikväll. Kommer komma hem sent, in allt för sent hoppas jag för det är en skoldag imorgon med som börjar med en fet natur b lektion som är två timmar och tio minuter, för mkt! :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar