onsdag 2 september 2009

Försvarsmekanism

Psykologin i skolan börjar verkligne leda någon vart, tycker det är jätte intressant och jag har redan nu efter ett par lektioner börjat se på saker från ett annat perspektiv. Annars så suger skolan som den brukar göra. Ingen träning idag så ska ut och springa med Viktor ikväll.

Är verkligen stressed out, inte för att jag har läxor och så utan för jag ska ha en utbytes student hos mig. Hon kommer nästa vecka och ska stanna här i tio dagar. Jag kommer aldrig kunna kombinera akriviteterna med skolan, som vi ordnar åt dom, och träna! Det är kaos redan nu och jag får så fruktansvärt dåligt samvete när jag inte tränar. Jaja, får bita ihop och göra det bästa av situationen efter som studenten är ju trots allt bara här i tio dagar. Mitt andra bekymmer är dock att jag inte pratat med henne, har ingen aning hur människan är, ser ut eller vill göra när hon kommer. Men det är ju inte allt mitt fel för hon har ju inte tagit kontakt med mig. Allt känns reda fail, inget kommer slå utbytet som jag gjorde när jag gick i åttan, det var så fruktansvärt kul! Jaja, en positiv sak för det ändå med sig, jag åker till Paris till våren i en vecka, det är aldrig fel trots att man varit där innan. Nu ska jag sluta babbla och ner och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar