tisdag 4 maj 2010

Cl Au Fe Li

Ouf, hade kemi mellan 9-1 idag, det var faktist riktigt kul! Efter det åkte jag buss med Marcus, det går inte att inte skratta i hans sällskap kan jag lova! Körde sedan hem honom och hamnade här. Är nästintill klar med naturarbetet som är två veckor försenad.

Är så fruktanssvärt sugen på att göra om mitt rum, och då vill jag vet NU! Aja, ska få en bokhylla snart och då betyder det att vi åker till IKEA. Fan för mig, jag tycker det är superkul att gå runt där, det är nog fan i mig min favorit affär efter Gekås, bara för jag är billig när det kommer till att köpa saker som behövs till rummet då alltså :P Jaja, impuls köpte ett linne idag, ångrar mig redan och fan vilket sug jag fick på att köpa nya skor också, nu blev livet jobbigt! Ska ner och hjälpa mamma baka nu, ikväll drar bingon igång, mumma med lite pengar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar