söndag 2 maj 2010

Helgen lider mot sitt slut..

Kulturveckan är avslutad, kortegen i fredags dock var ignen höjdare. Dåligt väder, massa plosier och riktigt dåliga kortegebidrag om jag får säga det själv. Kvällen slutade tidigt hos Mathias med ett gäng besvika ungdomar.

Gårdagen ägnades åt att jobba sedan på kvällen myste jag och Mathias med pizza och film! :D Imorses jobbade jag och slutade för drygt en timma sedan. Hade tänkt sätta mig ute på altan och plugga men Mathias föräldrar hade visst tagit med sig den bärbara datorn så jag får väl nöja mig att plugga här nere i källaren vid Mathias dator. Han är iväg och fiskar och jag, som jag nömnde innan ska plugga, men det ser inte ut att bli så. Mamma kommer om en stund och hämtar mig, ska iväg och kolla på våran match och jag skoa inte spela för foten är itne riktigt bra än. Hoppas på att komma igång i veckan.

Underbart väder btw, ska nog gå ut ch gå en sväng innan mamma kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar