tisdag 24 februari 2009

BB

Big breakdown, min kropp sa verkligen ifrån förut. För det första hade jag ont i magen, ingen big deal tänkte jag imorses och sket i att ta någon tablett. Men efter första lektionen slog den en, jag fick kramp typ överallt, kände mig kallsvettig, huvudvärken dunkade och magen styckades kändes det som. Det var så illa att jag nästa bröt ihop på busshålls platsen i väntan på bussen, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Bussenresan hem underlättades av Kent. Det var ett tag sedan vi sågs, så det var kul att prata ikapp lite :) När jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade nästan direkt. Snart kommer mamma och pappa hem med semlor, hoppas jag! Ska feta i mig en och senare ska jag skirva klart mitt resereportage. Funderar på att gå ut en sväng och gå för jag har inte allt för mycket att plugga idag och friskluft gör ingen skada heller ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar