söndag 22 februari 2009

EOOOPP!

Var på överrasknings fest för Emma igår. Väldigt trevligt faktist, drog dock hem redan vid 10 ;o Både jag och MAthias var rätt trött så vi kollade film en stund och sen somna jag och sov som en stock hela natten. Imorses kollade vi klart på filmen och idag har vi tagit det lugnt :) Han åkte hem för en timma sedan typ och sedan dess har jag ätit lite och kollat på Rob and Big, som är mitt nya favorit programm på MTV :D Dom har alldeles för mycket fritid!

Ikväll blir det plugg och fixa till i rummet nu när pappa måla min garderob. Innan rummet är färdigt måste jag fixa hyllor och dekoration. Ska försöka fåtag på det i veckan. Imån är det en kämpig skoldag, hatar måndagar! På håltimma ska jag, Louis och My börja betygsätt restauranger och cafeer runt om i Borås. Så imån blir det käk för 100 kr på Tant Grön, som vi tänkt börja med. Efter skolan imån är det träning på Broplan och halv åtta bussen hem, så år se om jag orkar uppdatera något imån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar