fredag 6 februari 2009

En jobbig morgon

Efter träningen på Onyx igår var jag helt slut. Jämfört med 'kärring gympan' jag hållt på med i Bgd och T-sjö var dessa passen verkligen killing! Vi började med ett corepass, mage,rygg och bål. Man kände verkligen hur det brännde i alla muskler i magen. Efter det körde vi ett skivstångpass. Låren, biceps, triceps, axlar, mage o.s.v. Det var skitbra att man körde en muskelgrupp i taget under en längre tid för att få bättre uthållighet. Eftet passen var man vekligen slut i heeeeela kroppen! Underbart, ny peppad säger jag bara!

Ett riktigt stort + till instruktörerna! Dom var verkligen skitbra och peppade en till tusen! Hela tiden peppade dom en med självförtroende och självkännsla. Detta kommer ge ett riktigt bra resultat om jag fortsätter, vilket jag inte ens kan motstå! Ett - är pendlingen till Borås som jag kommer få göra nu, 3-4 gånger i veckan. Verkligen skit drygt, men det blir väl bättre till sommaren hoppas jag:)


Nu sitter jag i biblioteket och skriver om min abstract. Börjar om 20 min med styrketräning, men ska fråga Anja om hon kan rekomendera något träningsverk förebyggande träning för mig istället nu på morgonen, aksnke yoga? (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar