lördag 11 april 2009

Glad Påsk!

Morgonen har varit underbar i solen! Viktor kom förbi i förmiddags och hoppade lite studsmatta. Jag, Mathias och Viktor tog oss även en promenad runt Lobo, barfota. Ooh, asfalten var lagom varm och jag dör i längtan på sommaren! Nu är jag hemma hos Mathias och fixar maten inför ikväll. Vi ska till Fristad, till Lotti och Stefan. Det blir nog skittrevligt, och sen sover vi i stugan.

På vägen hit innan fick jag världens nostalgikick, funderar på att ha klass återträff, för dom som jag gick i samma klass som i 6:an. Fick även världens nostalgikick att ha Tina igen, det hade varit underbart och ha henne i sommar. Jaja, får se hur det blir med det hela, förra sommaren gick ju åt helvete när jag skulle ha henne -.- Skitsamma, ska vara social nu, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar