söndag 5 april 2009

Några dagar senare

Får väl börja med att säga att Markus Krunegård i torsdags var helt underbart kul! Var ju där med dom bästa, inget kunde varit bättre! Jo, ifall Markus hade sjungt Maria och Jag, sen även Åh Uppsala.

Skolan i fredags var trög må jag säga, och ridningen på kvällen sedan gick bättre och det var då man piggna till. Sen drog man till lägenheten och gjorde iordning sig för festen för Ted occ Felix, det var jättetrevligt! :)

Igår var jag och Mathias inne och kollade på Elfsborg - Hammarby, dock ingen vidare match men underbart väder vill jag lova ;) Och inatt sov vi ute i stuga. Åt god mat på kvällen och la oss tidigt.
Idag har vi inte gjort så mkt, tagit det lugnt och bara slappat. Är hemma hos Mathias nu och ska snart hoppa in i duschen. Senare är det kalas för Mathias farmor och sedan hem gång för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar