torsdag 23 april 2009

Waste!

Var i skolan imorses men efter föreläsningen som var slut halv tio drog jag hem. Skulle haft håltimma till kvart över tolv och sedan matte. Eftersom jag ligger bra till i matten drog jag hem och fick precis nyss klart historian. Tänker inte läsa igenom arbetet, då kommer jag inse hur ruttet det är men ska lämna in det imån och inte tänka mer på det. Jag menar jag kan ju inte få ig när jag gjor det, lr? :S

Jaja, Viktor kommer förbi nu och äter blåbärspaj med mig och sen i eftermiddag ska jag hem till Mathias. Ikväll är det träning på arenan kl halv åtta till nio så det blir en sen hemgång.

På träningen igår btw, fick vi reda på vilka som ska åka med till Tyskland och spela cup. Jo, jag var en av dom! Det ska bli riktigt kul och det är inte så långt kvar heller, redan i slutet av maj! Jaja, nu får vi hoppas att ingen går och skadar sig bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar