söndag 19 april 2009

Igår och idag

Var med Viktor och Emma igår kväll. Impulsivt drog vi på 'fest' i Sjömarken. Var inte ens där en halvtimma innan vi var påväg till bussen igen. Drog förbi och kollade till i vilket skicka Mathias var i vid Hestrafors, vad säger man, i form? :P Haha, kom hem vid tolv tiden och höll på att frusa ihälj efter moppeturen hem.

Idag spelade jag match på arenan mot Jitex. Jag stod bara första halvleken då ledde vi med 2-0, men matchen slutade med 3-4. Inte dåligt ändå, Jitex är Gbgs bästa F17 lag. Efteråt åkte jag till Mathias och åt lite sen drog vi till Hestrafors och kollade på när hans bror spelade.

Nu är jag hemma och pluggar och så ser kvällen ut framför mig också. Ska ut en snabbis nu tror jag dock, måste få lite mer luft :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar