torsdag 12 mars 2009

- & +

Jadu, denna dagen har inte varit den bästa och itne heller den sämsta så delar upp allting i - & +.

+ Bussen var i tid imorses, för en gångs skull! - Glömde busskortet på första bussen och blev tvungen att gå upp till skolan från Södra, vilket bidrog till att jag blev sen.

- My och Louis ignorerade mig, gjorde en massa fult med mit hår och skratta åt mig, som vangligt. + Men vad hade skolan varit utan dom? :D Dom är sjuka!

- Väntade på bussen till Bgd i evigheter och jag fick även vänta en evighet innan jag fick komma in till tandläkarn. + Träffade Mathias på bussen och mina tänder var , som vanligt, i ett perfekt skick ;)

- SNÖ! + Tanken på att resa bort till ngt varmt land.

Usch, jag som trodde det blivit vår :/ Jaja, ska ner och äta lite mumsig kyckling nu och senare ska jag plugga lite grann / Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar