tisdag 24 mars 2009

TV4 vädret, up my ass!

Såg ut att bli riktigt fint väder imorses så jag drog på min skinnjackan och mina tennisskor, tror ni inte att dte börjar snö som bara den på väg till skolan? Inte nog med det, hela dagen blåste det som aset. Jaja, solen tittade iaf fram ett par gånger ;P Dagen för sig har varit helt okej, fick en impuls och bad Mathias hänga med mig hem efter skolan :) Vi åt lite mat, drack te och hade det väldigt kul enligt mig :) Fick även gjort lite plugg, prov imån och det känns som om jag itne kan ngnting :s Jaja, ska fördjupa mig i Första Världskriget så ska läsa igenom om sidorna nu om en stund, innan jag somnar ;)

Imån åker jag in tidigt och pluggar med My och Louis och eftersom jag inte har ngn italienska så blir det plugg på håltimman fram till historian också. Efter skolan imån ska jag iaf med Mathias hem och efter det träning Är inte alls pepp på det, men cup i helgen så det är bara att bita ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar