söndag 8 mars 2009

Karin och en seriös Sarah


Igår var jag med Ellen i Borås på dagen, vi kollade runt i stan och i Knalleland. Jag hittade min efterlängtade skor, kärlek! Sen åt vi mat på Golden Elephant. Karin Kom sedan in och vi kollade på bio, Slumdog Millionaire. Den var verkligen hur bra som helst! Hade det verkligen hur trevligt som helst hela kvällen! Har verkligen saknat att umgås med Ellen och Karin, det var ju mer än ett tag sedan vi hittade på ngt tsm om man säger så. Iafllafall när vi kom hem så drog vi till Mathias en stund och kollade på Melodifestivalen, spelade GH3 och hade det astrevligt! :D Runt tolv tiden drog vi oss hemåt, lr ut. Vi gick runt en sväng med Erik, Mattias och KB (?) men till slut tog kyla i och jag och Ellen drog oss hemåt till henne.
Sov där inatt och imorses gick jag upp tidigt för att spela match på Borås Arena mot Byttorp. Det var min första match med Bergdalen överhuvudtaget, och den kändes inte så värst bra. Jag har verkligen tappat allt! Hoppas det ger sig, det är fortfarande försäsong än så länge som tur är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar