måndag 2 mars 2009

Minneslapp?

Jag glömde verkligen allt imorses, mina mackor, extra tröja till träningen, pengar och joggingskor. Fett fail, så jag var vrål hungrig efter träningen och frös typ sönder. Jaja, i skolan idag har det inte hänt ngt spec, en kaffe paus hos Louis på håltimman och bråk utanför bussenm tillbaka till skolan. Skadeglädje så jag skrattade rätt mkt ;P På idrotten dansade vi vals och så, säger bara att David och jag var verkligen bra! :D Haha, och Carl förde runt mig över idrottgolvet som en prinsessa, haha (A) Träningen på en översnöad grusplan var la inte det roligaste men ändå helt okej, hann duscha och fixa mig lite innan jag sprang över Kanlleland för att ta bussen. Såg ett par sjukt snygga skor och en tröja lockade mig även inne på Gina så jag får se om jag tar vägarna förbi där imån ;) Träffade Hennie på bussen, alltid lika kul att se henne! Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar