onsdag 4 mars 2009

Igår och idag

Var alldeles för trött för att sitta vid datorn igår. Skolan rullade på som vanligt och jag åkte med Mathias hem sen. Vi åt Ben n' Jerry's, mums! På bussen fick jag en impuls och ringde min mamma och bad henne ta med sig träningskläder åt mig också. Det blev 90 min cirkelträning, och jag har aldrig pressat mig så hårt. På kvällen var jag i vilket fall som helt slut, hade inte fått i mig ngn riktigt mat på hela dagen heller.

Imorses var jag inte spec pigg, skönt då att vi börja lite senare. Men hela dagen kände jag mig helt slut, och därför blir det ingen träning för mig ikv, det får bli Onyx imån ist ;) Efter skolan åkte jag och mamma in till stan och hon köpte ett par grusskor och joggingskor till mig. Sen kollade jag runt lite själv och fick tag på en tröja, högkjol, linne och ngra ljus till rummet. Ska ner och läsa lite i min bok nu, funderar på att börja skriva recentionen i helgen så jag kommer igång i tid ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar