tisdag 30 juni 2009

De senaste dagarna

Har inte skirvit de senaste dagarna, men de senaste jag nämde var att jag skulle på Metaltown på lödagen, det var grymmt! Trots den stora besvikelsen Marilyn Manson, så var dem andra banden vi såg bra! Träffade Louis och var med henne en stund också, sen stötte jag även på Amanda en gammal klasskompis. Stämningen på festivalen var verkligen på topp, trots alla scars ;P

I söndags åkte jag ch Mathias till Varberg ju. Precis när vi kom åkte vi och åt på en restaurang med hans familj och mormor&morfar. Sen spelade vi minigolf, åt jordgubbar och sen åkte vi och kollade på revyn, Virus i bataljonen. Det var inte riktigt min humor men jag överlevde! Vi åkte hem på kvällen för alla skulel upp och jobba på måndagen, förutom Marcus ;P

Gårdagen gick åt att slita och komma hem emd ont i halsen så jag skippade träningen. Kollade på Tess match ist och sen på kvällen var jag ute en sväng emd Viktor och Amanda. Inatt sov jag och Viktor i tält, det var mysigt men jag somnade vist hur fort som hels toch låg och pratade i sömnen. Idag händer inte så mkt, ska ner på bingon ikväll och om halsen ger sig så ska jag ut och springa efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar