torsdag 18 juni 2009

Man must dance

Har inte skirvit på ngra dagar nu, men sammanfattar kort. I tisdags fick jag frukost på sängen utav Mathias som present för att vi varit ihop i sju månader. Hela dagen gick åt till att chilla och sedan på kvällen kollade jag på våran DM match som vi vann med 10-0, Nittorp nästa! Igår tog jag det lugnt och på kvällen var det Västgöta träning med Dalsjöfors div 1 lag. Det var faktist riktigt kul, fast visst, det gav inte så mkt i mål men att se spelet och va med i tempot var riktigt kul faktist. Sedan på kvällen gjorde jag och Viktor mat och tog med det ner till sjön där vi satt på bryggorna och åt. Vi drog sedan till Amanda-Mia en stund och sedan hem till hans stuga där vi sova.

Idag har jag inte gjort alls mkt. Mathias kom tidigt imorses och änsålänge har vi kollat på film, jag har städat lite, ätit och varit ute en snabbis. Snart blir det taccos och ikväll får vi se vad som händer, måste komma i säng tidigt för jag ska upp och jobba imån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar