lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Festen igår var riktigt trevlig faktist men det spåra ut till slut, men det kunde man ju räkna med eller? Jobbade imorses och det fanns verkligen ingenting att göra, en riktigt chill dag faktist. Sen åkte MAthias med mig hem och vi gick ner till midsommarfirandet nere vid plan med Viktor. Träffade Siri som jag inte snackat med på år och dar så vi pratade ikapp och sen drog jag coh Mathias hem. Vi fick gäster ch vi grillade och hade det trevligt. Jag missade dock efterrätten för jag gick och la mig och sov för jag var sjukt trött.

Var nere vi Oset förut och fiskade med Mathias och Viktor. En aborre och en liten gädda fick dem. Vi drack kaffe och åt lite chip m. dipp. Amanda-Mia kom förbi en stund men när regnet föll samlade vi våra saker och nu ska vi ät rälmackor och te på Viktors rum. Morgondagen ska ägnas åt ingenting, går upp på sex timmars arbete på måndag, då sommarjobbet börjar på riktigt. Men nu väntar dem på mig i stugan och tack alla för gårdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar