onsdag 10 juni 2009

a Good morning

Igår var jag nere och hjälpte till på bingon en stund, sen kom Mathias och vi drog upp till Viktor stuga med Viktor och fika och hade det mysigt. Vi kom hem ganska sent och det var riktigt drygt att komma hem imorses.

Kom till skolan för en stund sedan, träffade Carro på bussen och det var mer än underhållande. Snart börjar engelskan, vet inte riktigt vad vi ska göra men det är nog chilla iaf. Sen har jag bara franska och italienska, och på båda lektionerna ska vi ner och fika i stan på Tant Grön och Italienska Kaffeakademien. Ska dra hem med ett bussen tror jag, för jag ska hinna färga Emmas hår innan jag ska till kyrkan och kolla på Tess skolavslutning. Aja, nu är det inte långt kvar, två dagar till sommarlov, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar