onsdag 1 juli 2009

Altered

Drog upp till Hällesjön igår med Viktor en sväng, har aldrig varit där innan och lär aldrig åka dit igen, det var alldeles för mkt knott och mygg. Sen skulle vi dra en sväng till Tvättesjön och då på vägen höll vi på att krocka med Peck och Emma som kom i minst 80 på cross. Viktor väja som fan, men ah, vi klara oss. Sen åkte jag och Viktor hem till honom och hyrde en film. Altered, en b-skräck film som var bra för stunden. Han fick följa mig hem sen ;P

Imorses var jag inne i stan och fick köpt 2 stora korgar till mitt rum och en soft bag ;) Jag hittade ett ställe som hette Nail Icons lr ngt i den stilen. Det har precis öppnat, lr det var nytt för mig iaf, men lätt att jag ska gå dit och fixa mina naglar ngn dag ;) Ska snart dra och träna och efter det ska Mathias mamma hämta mig så åker vi och kollar på han när han spelar match. Efter det ska jag sova hos Mathias och imån upp och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar