torsdag 2 juli 2009

Shit

Träningen igår vad soft, lite teknik, intervaller och spel. Har uppehåll nu tills nästa söndag men träninges pappret vi fått för egen träning är inte roligt! Distans 7-8 km, intervaller som 70/20, 15/15 och idioten och sedan avsluta med fys. Jag dog när jag såg det, ska dela upp distansen och intervallen och avsluta båda dem tränings passen med fys. Jag menar, jag kommer ju inge ge fullt om jag gör allt samtidigt och då gör det inget resultat. Så imån kväll ska jag springa 8 km i Hestra, önska mig lycka till!

Kollade även Mathias match igår, dem vann med 5-2. Efteråt åkte vi hem till han och vi somnda rätt så tidigt. Båda gick upp tidigt imorses för vi skulle jobba. Jag sluta dock tidigare än han så just nu sitter jag själv i hans rum och hus. Ska möta upp honom sen i Borås vid halv fem. Åker hem med med mamma sen efter hon fikat med sin vännina ^^ Upp och jobba kl sex imån då. Det enda som är bra med det är att jag slutar kl 12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar