söndag 12 juli 2009

The past days

Det senaste dagarna har jag inte gjort ngt spec, jobbat och träffat folk. Igår var jag på fest, lr typ fest iaf, hos Amanda. Drog hem tidigt med Mathias och Viktor och spelade spel. Idag har dagen varit riktigt seg, och jag har varit helt lam och död i princip. Tränade förut, det gick sådär. Det gjorde mig iaf inte peppad till Gothia Cup som vi ska spela nu i veckan. Jaja, ska jobba tidigt dom tre kommande dagarna nu och match på eftermiddagen och på onsdag åker jag till Åsa och bor med laget i Annas sommarhus. Nu är jag hos Mathias, ny duschad och redo att gå och lägga mig. Tror dock att det kommer att gå sådär att somna nu, kl är ju bara tjugo i sju. Ska iaf försöka somna rätt snart, behöver sömn för jag ska bärja jobba kl sju imån, grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar