tisdag 7 juli 2009

She ain't got ..

Fick tag på gratisbiljetter till Elfsborg vs ÖIS igår så jag och Mathias kollade matchen. Innan de köpte han en bikini, klänning och ett armband till mig, tack! (A) Matchen slutade 3-0 och sen åkte vi hem till honom. Mathias åkte och jobbade imorses medans jag sov tills mamma ringde för att hämta mig. Kom hem vid elva tiden, hjälpte mamma med att slänga skräp och sen blev jag extremt sugen på att köra bil så efter mitt tjötande åkte jag och mamma ner till plan där jag jobbade på att komma iväg och kontrollen över bilen. Det gick riktigt bra faktist, så nu suger det i hela korppen efter att få komma ut på vägarna och få gjort kursen. Ikväll är det bingo och efrter det vet jag iten vad som händer, får se om ngn raggar upp mig.

En grej bara, mitt hår är åt helvete. Vet itne vad jag ska göra med det för det är ganska onödigt att fräga håret nu mitt i sommar, lr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar