söndag 5 juli 2009

I'm losing grip

Kollade på skräckfilm igår med Viktor och Mathias, Madhouse. Den var läskig men när man fick veta slutet klarna hela filmen och den var inte alls så läskig som man tyckt innan. Mathias sov hos mig inatt och imorses gick vi upp vid tio och sjöng för min syster som fyller 13 idag, GRATTIS TESS! Sen var det kalas och nu är jag hos Mathias och jag ska sova här. Upp och jobba imån och sen ska jag köra in Mathias moppe till Borås för den ska på service.

Jag förstår inte hur folk inte kan se ditt riktigta jag som du har blivit. Du smörar, fjäskar och det irriterar mig nått så in i helvete. I slutet blir det alltid jag som står och ser på, tas för givet och får ingen uppskattning för det jag gör. Skitsamma, ni förstår ju inte ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar